شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکات مهم در سئو سایت 2022 تفاوت زیادی با سالهای گذشته نداشته و کافیست کمی بر قوانین و استانداردهای گوگل بیشتر پایبند باشید تا بتوانید نتیجه بهتری را از بهینه سازی سایت دریافت کنید.

ترفندهای سئو داخلی سایت 2022

با آپدیت های متعدد الگوریتم های گوگل می توان براحتی پی به اهمیت بسیار زیاد سئو داخلی برد. به طوریکه در بسیاری از مواقع سئو خارجی و لینک سازی حرفه ای برای سایتی که از نظر سئو داخلی دارای ضعف است نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

به همین دلیل بهتر است به سئو داخلی یا ON PAGE در سال 2022 اهمیت بیشتری بدهید. از مهم ترین موارد در این زمینه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

 

 

 

بازنشر یا بروزرسانی مطالب قدیمی

به این نکته توجه کنید که همه مطالب همیشگی نیستند و ممکن است در گذر زمین نیاز به ویرایش و یا تغییر داشته باشند.

پس مطالبی که تولید محتوا کرده اید می توانند قدیمی شوند. با بروزرسانی مطالب قدیمی وبسایت خود می توانید روی الگوریتمFreshness گوگل تاثیر بگذارید.

 

استفاده از تصاویر جذاب و با کیفیت

یکی از راه های بهبود جایگاه در سئو سایت 2022 استفاده از عکس ها و عناصر گرافیکی جذاب و با کیفیت است.

این نکته را به یاد داشته باشید که با استفاده از این عناصر می توانید کاربر را در سایت نگه دارید و هرچه کاربر بیش تر در سایت بماند توجه گوگل به سایت شما بیشتر می شود.

 

علاوه براین، در صورت استفاده از تصاویر با کیفیت، از بخش image نتایج جستجوی گوگل نیز ترافیک بالایی دریافت خواهید کرد.

 

محتوای طولانی مدت

رون لیبک مدیرعامل و بنیانگذار  ContentMender گفت: روشی برای کمک به شما در مقایسه با رقبای خود انتشار مداوم محتوا با فرم طولانی تر است که مطابق با دستورالعمل های گوگل باشد.

لیبک گفت: در طول سال 2022 من بطور مداوم شاهد وبلاگ های بیش از 2000 کلمه بودم که به طور چشمگیری از وبلاگ های 1000 کلمه ای یا کمتر بهتر عمل می کنند.

انتظار می رود این روند محتوای فرم طولانی مدت در سال 2022 ادامه داشته باشد و هرچه تعداد بیشتری وب سایت از این روند پیروی کنند طول آن بیشتر خواهد شد حتی ممکن است به آن 2500-3000 علامت برسد تا وبلاگ نسبت به دیگران رتبه خوبی داشته باشد.

 

البته این روش در شرایطی موثر است که محتوای طولانی از نظر کیفیت بتواند رضایت کاربر را جلب کند. در غیر این صورت زیاده گویی بی کیفیت هیچ اثر مثبتی در سئو نخواهد داشت.

 

ادامه مطلب:  ترفندهای سئو سایت 2022

مطالب پیشنهادی: دلایل اهمیت طراحی سایت اداری

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

  • شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب